Nieuws
feb 22

​Het CDJA zoekt een nieuwe Penningmeester!

De Penningmeester is verantwoordelijk voor het financiële verloop van de vereniging: hij/zij houdt de financiële administratie bij, stelt de jaarrekening en de begroting op; maar denkt ook op lange termijn na over de inkomsten en uitgaven van het CDJA. Daarnaast is de Penningmeester als onderdeel van het Dagelijks Bestuur (DB) verantwoordelijk voor de Dagelijkse leiding van het CDJA.
 
Ben jij op zoek naar een fantastische uitdaging, waarin je aan het CDJA en aan je eigen vaardigheden en netwerk kunt werken? Solliciteer dan nu naar deze functie!
 
Taken
De Penningmeester:

  • Houdt de financiële administratie van de vereniging bij;
  • Stelt de jaarlijkse begroting en jaarrekening vast;
  • Is verantwoordelijk voor het inkomsten- en uitgavenbeleid van het CDJA; ook op lange termijn;
  • Ondersteunt het lokale en provinciale financiële beleid.

 
Profiel
Onze Penningmeester:

  • Is actief lid van het CDJA en onderschrijft de christendemocratische uitgangspunten van harte;
  • Is politiek en bestuurlijk bewust;
  • Is financieel – zowel in theorie als in praktijk – goed onderlegd;
  • Is enthousiast en gedreven en weet anderen hierin mee te nemen;
  • Kan als een teamspeler binnen het CDJA-bestuur functioneren;
  • Is bereid om minimaal 20 uur per week flexibel aan het CDJA te besteden.

 
Naast de unieke ervaring die je opdoet in het Dagelijks Bestuur ontvang je voor deze functie een vergoeding en de gemaakte (reis)kosten kunnen worden gedeclareerd. De vacature is opengesteld voor de periode van één jaar.
 
Herken jij jezelf in bovenstaand beeld? Solliciteer dan door voor vrijdag 22 maart 2019 je sollicitatiebrief en curriculum vitae te sturen naar de voorzitter van het CDJA via voorzitter@cdja.nl. De gesprekken met de selectiecommissie zullen plaatsvinden op 29 maart in de ochtend en de middag. De selectiecommissie zal het Algemeen Bestuur adviseren over de voordracht van kandidaten. Het Algemeen Bestuur stelt vervolgens de voordracht van kandidaten aan de Algemene Ledenvergadering vast. De Algemene Ledenvergadering waarop je mogelijk verkozen wordt vindt op 10 en 11 mei plaats. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Lotte Schipper, voorzitter van het CDJA en voorzitter van de selectiecommissie, via voorzitter@cdja.nl